Schrijf je hier in voor onze workshop en webinars: e-factureren optimaliseren

Wij helpen je bij het proces om e-factureren tot een succes te maken binnen jouw organisatie aan de hand van een workshop en webinars. Hierin geven we je tools en tips om jouw interne organisatie up-to-date te houden en toeleveranciers aan boord te krijgen.

De kick-off bestaat uit een workshop
We geven je uitleg over SimplerInvoicing en de werking binnen CiVision Middelen. Ook geven we je tips en concrete hulpmiddelen voor het stimuleren van jouw interne organisatie en toeleveranciers.

We gaan verder in de vorm van drie webinars, waarin we kijken waar de uitdaging ligt en hoe we dit kunnen oplossen. We kijken hierbij ook naar de voortgang van je doelstellingen.

Programma 2
Workshop op 22 maart 2018
Webinar #1 op 22 mei 2018
Webinar #2 op 18 september 2018
Webinar #3 op 20 november 2018

Locatie workshop:

Kantoor PinkRoccade Financiën & Services
Meerendonkweg 35
5216 TZ 's-Hertogenbosch

Je aanmelding wordt verwerkt zodra bekend is dat jouw gemeente gebruik gaat maken van onze oplossing.

– Wilco Moen, Product Manager Financiën & Services –

Inschrijven workshop & webinars e-factureren