Groei gebruik Cliëntenportaal
Lees online  •  Afmelden  •  Doorsturen
 

 

Nieuwsbrief #5 
september 2017
Voorwoord nieuwsbrief
Aardverschuiving in Care-sector?
Groei gebruik Cliëntenportaal
Jurriaan Piek.pngDit voorjaar is door M&I/Partners opnieuw een onderzoek uitgevoerd naar de huidige markt van ECD's en cliëntenportalen. Zij trekken een opvallende conclusie: “Care-sector wisselt nauwelijks van ecd”. Wij weten wel beter…een aardverschuiving zou ik het nog niet noemen, maar de Care-sector is wel degelijk behoorlijk in beweging! Zo zien we meer vraag naar selfservice en zelfsturing. En zetten zorgorganisaties stappen op het gebied van professionalisering en standaardisering.
– Jurriaan Piek, Managing Director PinkRoccade Care –

 

Optimale gebruiksvriendelijkheid in mijnCaress

Bij AxionContinu bepalen de medewerkers zelf welke informatie ze te zien krijgen in het medewerkers- en cliëntendashboard. Door het gebruik van superusers en werkgroepen komt advies altijd uit de organisatie zelf. Vanuit de mensen die daadwerkelijk met het systeem werken. Hierdoor staan de gebruiker én de cliënt echt centraal.

Wie zit er al in de wolken?

Er komt veel kijken bij het werken met digitale dossiers. Ik heb er al een reeks van blogs aan gewijd. Ik heb het echter nog niet over beschikbaarheid gehad. De eis dat een dossier 24/7 voor zowel medewerker als cliënt technisch beschikbaar en veilig is klinkt vanzelfsprekend, maar hoe borg je dat als zorgorganisatie? Er zijn twee trends die de verschuiving naar de cloud verklaren.

Sneakpreview mijnCaress Cliëntenportaal

Vanaf de volgende release gaat het mijnCaress Cliëntenportaal een reuzenstap vooruit: een visuele update én beschikbaar op alle schermformaten (responsive). Dat betekent dat cliënten en hun naasten, net zoals ze van Facebook of andere social media gewend zijn, het cliëntenportaal straks gewoon op hun smartphone kunnen openen.

   
Customer Care
De zoektocht naar het Golden Ticket!
Na het indienen van een melding hebben wij vaak even tijd nodig om de exacte vraag of het exacte verzoek helder te maken. En dat kost tijd, tijd waarin jouw gebruikers mijnCaress niet optimaal kunnen gebruiken. We hebben feedback ontvangen dat dit proces beter kan en daar hebben we over nagedacht. Op 1 oktober lanceren we daarom het Golden Ticket.
Agenda
Voor welke evenementen meld jij je aan?

21 september

Webinar ondersteuning van kwaliteitskader in mijnCaress

Wat betekent het kwaliteitskader voor uw ECD?


Blijf op de hoogte!
 
Afmelden   •   Lees online   •   Doorsturen