en onze eigen Hero's journey
Lees online  •  Afmelden  •  Doorsturen
 

 

Nieuwsbrief #2 
6 februari 2018
Header nieuwsbrief
Onze eigen hero’s journey!
Inrichting ‘Kenniscentrum’ en ‘Klantgroepen per app’
‘The hero’s journey’ beschrijft in essentie de ‘levensreis’ die iemand (de held) aangaat op zoek naar zijn of haar eigen identiteit, dromen, doelen en/of ambities. Op het moment dat we vorige week als managementteam met een flip-over en een stift aan de gang mochten, vielen heel veel kwartjes op hun plek. We hadden één gezamenlijk reisdoel: klanttevredenheid. En we gaan samen meerdere wegen bewandelen om daar te komen...
– Tjerk Venrooy, directeur Publiekzaken

 

We horen graag (meerdere malen) jouw mening!
Om een goed beeld van de kwaliteit van onze producten en dienstverlening te krijgen, hechten we binnen PinkRoccade Local Government veel waarde aan het oordeel van onze klanten. We hebben er goed over nagedacht en besloten meerdere klanttevredenheidspeilingen af te nemen. Gebruik jij meerdere producten? Dan kan het dus zijn dat we je meer dan 1x per jaar benaderen. En we hopen dat je telkens de tijd neemt om je mening te delen.
Blog Sanne
Nieuwe functie, vertrouwde collega’s, volop uitdagingen, bekende relaties…
Afgelopen maand maakte ik de overstap van 'Marketing- en communicatie specialist' naar 'Customer Care manager'. Een geheel nieuwe functie binnen PinkRoccade Publiekszaken. Mijn doel? Met de hele organisatie een resultaat- en klantgerichte cultuur neerzetten én nastreven. 

- Sanne vd Zanden, Customer Care

Blog Mat
Nieuwtjes uit het land der Burgerzaken

Dit keer 2 onderwerpen: Wat nu de landelijke BRP niet doorgaat? Wat zijn de plannen van onze overheid? En als 2e onderwerp een helpende hand om alle ontwikkelingen binnen Burgerzaken te vertalen naar een 5-jarenplan voor jouw gemeente. Veel leesplezier en reageer met onderwerpen naar mij.

- Mat Keijers, Productmanager

   
Blog Femke

Manager services: Femke Rhouat

2 weken geleden ben ik gestart als Manager Services bij PinkRoccade Publiekszaken. Voor mij een vertrouwde rol en bekend proces. Maar wél in een nieuwe omgeving en met nieuwe mensen, nieuwe klanten en nieuwe producten. Toch even zoeken dus! Waar start je dan?
Evenementenkalender

De komende periode vinden onderstaande evenementen plaats. Ben je er bij?

maart/april

#LSG18: Lean & meaningful

Kritisch bekijken en herontwerpen van gemeentelijke processen.

 

maart/april

Regio-overleggen GebruikersVereniging

Het Platform Publiekszaken overlegt in 7 regio's.

 

18+19 april

NVVB jaarcongres

Zet de data alvast in je agenda...

Aanmelden kan binnenkort, houd je mailbox in de gaten!
Blijf op de hoogte!
 
Afmelden   •   Lees online   •   Doorsturen

Deze email is verstuurd naar sanne.vanderzanden@pinkroccade.nl. U kunt uw voorkeuren aanpassen op elk gewenst moment.